Cù un prufittu grossu di 40%, l'illuminazione di emergenza intelligente pò diventà u prossimu novu oceanu blu?

L'illuminazione d'emergenza è l'industria di l'evacuazione intelligente hà iniziatu un sviluppu rapidu.Una dichjarazione solenne nantu à a ristampa maliciosa di l'articuli originali di u nostru situ web è di sguassà deliberatamente e parolle di Senior Engineer LED
Sicondu u rapportu, u focu Bluebird hà ottinutu un ingaghjamentu operativu di 1,396 miliardi di yuan in a prima mità di u 2021, un aumentu annu di 65,46%;U prufittu netu era 204 milioni di yuan, un incrementu annu di 40,89%;U prufittu non nettu dedutu era 199 milioni di yuan, un aumentu annu di 57,32%.
U focu Qingniao hè stata fundata in u ghjugnu di u 2001, focu annantu à u campu di a sicurezza di u focu è l'Internet di e cose, è basatu annantu à a R & D, a produzzione è a vendita di i prudutti di u sistema di salvezza di u focu "one-stop".A so attività principale include l'attività generale di alarme di incendi, l'illuminazione d'emergenza è l'attività di evacuazione intelligente, è l'affari di u focu industriale.
U 2021 marca u 20 anniversariu di u stabilimentu di u focu Bluebird è hè ancu u primu annu di u so pianu per i prossimi trè anni.Sicondu l'intruduzioni di u cuntrollu di u focu Qingniao, in a prima mità di l'annu, a "troika" cum'è l'attività core di a cumpagnia hà operatu bè, è parechji indicatori cum'è ordini di prudutti, cunsegna è pagamentu di pagamentu anu ottinutu una crescita rapida annu à l'annu.
Frà elli, l'illuminazione d'emergenza è l'attività di evacuazione intelligente mantenenu una tendenza di sviluppu rapidu, è l'ordine è e spedizioni cuntinuavanu à cresce in modu splusivi.Sicondu u rapportu, l'illuminazione d'emergenza è l'attività di evacuazione intelligente anu ottinutu un ingaghjamentu operativu di 135 milioni di yuan in a prima mità di u 2021, cù un aumentu di 173,80%.Hè previstu di cuntinuà à mantene una tendenza di sviluppu à alta velocità in a seconda mità di l'annu.
Chì ghjè u margine di prufittu di l'illuminazione d'emergenza è l'attività di evacuazione intelligente?Senior Engineer LED hà nutatu chì in a prima mità di u 2021, u marghjenu di prufittu grossu cumpletu di i prudutti di u focu Bluebird hà righjuntu u 43,37%, una diminuzione di 3,75% in u listessu periodu di l'annu passatu.
U focu Bluebird hà divulgatu chì in i prossimi trè anni, a cumpagnia hà da cuntinuà à migliurà u rendiment, a cumpatibilità, l'intelligenza è i scenarii applicabili di i prudutti elettronichi di u focu, è à pocu à pocu custruiscenu un quadru cummerciale "3 + 2" (vale à dì, una "troika" cù alarme di u focu generale (cumpresu l'oltremare), illuminazione d'emergenza è evacuazione intelligente, cuntrollu di u focu industriale cum'è u core, è cuntrollu di u focu intelligente "Dui novi stelle" cù a prutezzione di u focu di casa cum'è u core, è gradualmente si estende à a sicurità, l'Internet di e cose è altri cunnessi. campi, cusì à rializà u scopu mundialisazione di "sicurezza focu + Internet di e cose".
L'illuminazione d'urgenza di u focu si riferisce à u sistema di u focu di l'edificiu chì furnisce l'illuminazione d'urgenza per l'evacuazione di u persunale è l'operazione di lotta di u focu in casu d'incendiu.U so disignu raghjone hè di grande significatu è rolu in assicurà l'evacuazione sicura di u persunale.
Tuttavia, in u prisente, a maiò parte di i segni di indicazione di evacuazione cumunimenti utilizati in u prugettu sò indicazioni di direzzione fissa.Ci hè un periculu oculatu ingannatu chì quandu un focu si trova vicinu à a linea di evacuazione o a so uscita d'urgenza indicata, purterà sempre a ghjente à l'area periculosa.
Cù u rinfurzamentu di a cuscenza di e persone di a so propria salvezza, hè ovvi chì l'illuminazione d'emergenza simplice ùn pò micca cumplettamente risponde à i bisogni di l'illuminazione d'urgenza di evacuazione è l'istruzzioni.À questu tempu, l'esistenza di l'illuminazione di emergenza intelligente di u focu è u sistema di indicazione di evacuazione hè particularmente impurtante.
Havi esigenze strette per a sicurità di a sala di mostra è u sistema di illuminazione d'emergenza di l'edificazioni alti, è hè applicabile à l'edificazioni alti cum'è l'edifizii publichi è ospedali.
In aprile 2020, l'Amministrazione Statale di a supervisione è l'amministrazione di u mercatu hà ottimizatu u catalogu di certificazione di u produttu obligatoriu per separà i prudutti di l'illuminazione d'emergenza di u focu è l'indicazione di evacuazione da "prodotti di alarme di focu" in una categuria indipendente.L'intruduzioni di sta pulitica hà ancu guidà u rapidu sviluppu di l'illuminazione d'urgenza è l'industria di evacuazione intelligente, in particulare u sviluppu di l'illuminazione d'urgenza di cuntrollu centralizzata è u sistema di evacuazione.
Cum'è una di e marche di illuminazione cù a forza cumpetitiva più cumpleta in Cina, Sanxiong Aurora hà pigliatu l'iniziu di mette u pede in u settore di l'illuminazione intelligente parechji anni fà, seguita da vicinu a tendenza di sviluppu di punta di l'industria è i novi bisogni di i clienti. espansione continuamente novi campi, aumentatu R & D è design innovativu, è investitu in prughjetti di illuminazione cum'è casa intelligente, educazione intelligente, hotel intelligente, uffiziu intelligente è emergenza intelligente.
Per u sistema di illuminazione di emergenza di u focu intelligente, Sanxiong Aurora hà sviluppatu prudutti d'illuminazione d'emergenza chì risponde à u standard di certificazione di u produttu gb17945-2010 è u standard di applicazione di u focu gb51309-2018.
Sicondu Sanxiong Aurora, "attualmente, Sanxiong Aurora illuminazione d'emergenza intelligente è sistema di indicazione di evacuazione hè stata largamente utilizata in parechji prughjetti di ingegneria naziunale cum'è Yunnan Southern Yunnan Central Hospital, Xiamen Hengqi apartment, Guiyang Vanke Huaxi metropolis, Guangzhou Freeman garden è cusì. ."
Cum'è u cumpunente core di lampade, l'alimentazione di l'energia di guida LED hà guadagnatu un vastu spaziu di mercatu sottu u momentu di crescita cuntinuu di l'illuminazione LED.Cum'è un ramu impurtante di l'industria di l'alimentazione d'emergenza, u LED hà inauguratu una onda impurtante di opportunità.
Cum'è una "stella rising" in u campu di l'alimentazione di l'energia LED, bilda hà sempre insistitu in a R & D è a pruduzzione cuntinuu dapoi l'entrata in u campu di l'alimentazione d'emergenza, è hè decisu di custruisce a cumpagnia in un solu campione di produttu in u putere di emergenza. industria di furnizzioni.
Hè vale a pena nutà chì, dopu avè esse cuscenti di e larghe prospettive di u mercatu di l'illuminazione intelligente, cù i so rializazioni in u campu di l'alimentazione d'emergenza per parechji anni, bilda hà dispostu di novu u so layout in u campu di l'alimentazione d'emergenza intelligente è hà fattu un grande svolta.
In verità, dopu à anni di sviluppu, u mercatu di l'illuminazione LED si avvicina à u cima, è l'industria di l'illuminazione hà introduttu sfide è opportunità senza precedente.Parechje imprese di illuminazione cumincianu à fucalizza più nantu à u mercatu di segmentu di alta qualità è di u prufittu grossu, è l'illuminazione intelligente hè senza dubbitu una pista d'oru in u mercatu di segmentu.
Ke Jianjun, presidente di bilda, crede ancu chì "l'applicazione intelligente hè una direzzione di sviluppu impurtante di l'industria, è a tendenza di u sviluppu di l'alimentazione d'emergenza in u futuru senza dubbitu svilupparà in a direzzione di l'intelligenza".


Tempu di Postu: Mar-08-2022
Whatsapp
Mandate un Email