Chì ghjè a funzione di a luce di emergenza?

1. Luci d'urgenza sò principarmenti usati in a nostra vita di ogni ghjornu.Puderanu ancu esse usatu in situazioni d'urgenza.L'illuminazione d'emergenza di l'illuminazione d'emergenza sò divise in luci di segnu di uscita, luci d'emergenza per paratia è luci d'emergenza doppie.

2. A funzione di u lume d'urgenza di u focu hè di stallà nantu à i centri commerciali o lochi publichi.Dopu un focu, a luce d'urgenza aiuta a ghjente à illuminà è lasciate e persone evacuate in modu sicuru.Puderà illuminà a via di uscita d'emergenza è di evacuazione.I luci di emergenza portatili ghjucanu principalmente un rolu in l'illuminazione.Per esempiu, quandu a ghjente vole andà à u sotano per truvà qualcosa, pudemu piglià luci d'emergenza portable.

Chì sò e precauzioni per l'usu di luci d'emergenza?

1. Quandu usu di u lume di emergenza, avemu da verificà regularmente s'ellu a luce di emergenza hè dannata è pò esse usata nurmale.Dopu à stallà a pusizioni di a scatula putenza è lampade, duvemu verificà s'ellu u cavu dintra hè ruttu.Se a luce d'urgenza si trova à esse difettu, deve esse riparata in tempu per impediscenu di esse usata nurmale.

2. Quandu aduprate u lume d'urgenza, duvemu attente chì se a luce hè dim o fluorescente, o hè assai difficiule di principià, duvemu carica immediatamente.U tempu di carica una volta hè di circa 14 ore.S'ellu ùn hè micca usatu per un bellu pezzu, deve esse carricu una volta in trè ore, è u tempu di carica hè di circa 8 ore.

Se caricate irregularmente è lasciate a luce di emergenza cumplettamente morta, hè prubabile di esse danatu in a tappa più tardi.


Tempu di post: 19-mar-2022
Whatsapp
Mandate un Email