Hong Kong International Lighting Fair (Spring Edition) da u 12 à u 15 d'aprile di u 2023

Avemu da participà à Hong Kong International Lighting Fair (Spring Edition) durante l'aprile 12 - 15, 2023. Avemu da esse presentati i nostri novi luci d'emergenza è u sistema di illuminazione d'urgenza intelligente (sistema di monitoraghju indirizzabile).Benvenuti à visità u nostru stand CR-B08 (Livellu 4).

A Hong Kong Lighting Fair hè un avvenimentu annuale chì mostra l'ultime innovazioni è disinni in l'industria di l'illuminazione.A fiera hè un tistimunianza di a crescita cuntinua è u sviluppu di l'industria di l'illuminazione in Hong Kong.

L'avvenimentu hè assistitu da prufessiunali è dilettanti, dendu l'uppurtunità di scuntrà i so cumpagni di l'industria, scambià idee, è esse inspirati da l'ultime tendenze in u disignu di l'illuminazione.A Fiera di l'Illuminazione di Hong Kong hè una grande piattaforma per i pruduttori per mostrà i so prudutti è per i cumpratori per furnisce soluzioni di illuminazione novi è innovative.

L'industria di l'illuminazione hà fattu una longa strada da l'avventu di a tecnulugia LED.Oghje, i prudutti d'illuminazione ùn sò più solu funziunali, ma servenu ancu un scopu esteticu.A Hong Kong Lighting Fair hè statu un attore chjave in u sviluppu di a tecnulugia di l'illuminazione è u disignu, facendu unu di l'avvenimenti più attesi in l'industria.

Unu di i temi chjave di a Hong Kong Lighting Fair hè a sustenibilità.Quandu u mondu diventa più cuscente di l'ambiente, i pruduttori di l'illuminazione anu cuminciatu à spiegà modi per creà prudutti efficienti in energia chì sò ancu sustinibili.A fiera hè una piattaforma eccellente per vede tali prudutti.

Un'altra caratteristica di a Fiera di l'illuminazione di Hong Kong hè u so focus in l'illuminazione intelligente.Cù l'aumentu di l'Internet di e Cose, i prudutti d'illuminazione oghje sò pensati per esse cunnessi è cuntrullati per i dispositi mobili.I prudutti di illuminazione intelligente creanu esperienze uniche per l'utilizatori, furnisce paràmetri di illuminazione persunalizati per diverse umore è occasioni.

A fiera hè ancu una piattaforma impurtante per a rete è a creazione di relazioni in l'industria.I pruduttori ponu scuntrà cù i cumpratori potenziali è i rivenditori, mentre chì i diseggiani ponu vede e so ultime creazioni à u mondu.L'avvenimentu hè una excelente opportunità per i participanti per amparà e novi tendenze, fà rete cù i pari è scopre novi prudutti.

A Fiera di l'illuminazione di Hong Kong hè diventata un faro di innuvazione è di disignu in l'industria.A fiera hè un testimoniu di l'impegnu di Hong Kong à a crescita è u sviluppu di l'industria di l'illuminazione, chì furnisce una piattaforma per e cumpagnie internaziunali è lucali per mostrà i so prudutti è cunnetta cù i clienti di u mondu.

In cunclusioni, participà à a Fiera di l'Illuminazione di Hong Kong hè una bella manera di stà infurmatu cù l'ultime tendenze, rete cù i pari di l'industria, è scopre novi prudutti.A fiera hè un corridoiu d'innuvazione è di design, facendu un avvenimentu indispensabile per tutti in l'industria di l'illuminazione.

7109R-5


Postu tempu: Apr-08-2023
Whatsapp
Mandate un Email