L'illuminazione d'emergenza hè una barriera di sicurità publica in Cina

L'illuminazione d'emergenza hè una facilità di sicurità impurtante di l'edificazioni publiche muderni è l'edificazioni industriali.Hè strettamente ligata à a sicurità persunale è a sicurità di l'edificazione.In casu di u focu o altri disastri in l'edificazioni è l'interruzzione di l'energia, l'illuminazione d'emergenza ghjoca un rolu impurtante in l'evacuazione di u persunale, u salvamentu di u focu, u funziunamentu cuntinuu di a produzzione è u travagliu impurtante o l'operazione è a eliminazione necessaria.
I rigulamenti di a China nantu à a prutezzione di u focu sò stati prima appruvati da a quinta riunione di u Cumitatu Permanente di u Sestu Cungressu Naziunale di u Populu Corsu l'11 di maghju di u 1984. U 13 di maghju di u 1984, u Cunsigliu di Statu hà promulgatu è implementatu i regulamenti di a Republica Populari Chine nantu à u focu. prutezzione, chì hè stata abrogata u 1 di settembre di u 1998.
a legge di prutezzione di u focu di a Republica Populare Chine hè stata rivista è aduttata in a quinta riunione di u Cumitatu Permanente di l'Undecisimu Cungressu Naziunale di u Populu Corsu u 28 d'ottobre di u 2008 è entre in vigore da u 1 di maghju di u 2009.
dopu à l'intruduzioni di a lege di prutezzione di u focu riveduta, tutte e località anu successivemente publicatu regulamenti, metudi è regulamenti currispondenti secondu e cundizioni lucali.Per esempiu, i rigulamenti di a Pruvincia di Zhejiang nantu à a gestione di a sicurità di u focu di l'edificazioni altissimi promulgate è implementate l'1 di lugliu di u 2013;Misure di Shanghai per a gestione di a sicurità di u focu di e proprietà residenziali implementate u 1 di settembre di u 2017.


Tempu di Postu: Mar-08-2022
Whatsapp
Mandate un Email