2023 A più nova Lanterna di Tenda LED in Stile Retro per Avventure Outdoor

Parametri

Numero di mudellu: CK-6001

Corrente di input: TYPE-C 5V-1A

Potenza di uscita: 5 W (MAX)

Cavu USB: 1 m

Tempu di travagliu: 10-24H

Tempu di carica: 5-6H (5V 1A)

Batteria: 18650/3.7V/5200mAh

Dimensione di u pruduttu: 130 * 130 * 190 mm


Detail di u produttu

Tags di u produttu

Introducendu u nostru novu pruduttu maravigghiusu - Lanterna Dimmable Stepless!Quandu si tratta di avè a suluzione di illuminazione perfetta per u vostru viaghju in campeghju, sta lanterna tick all the boxes.

Prima di tuttu, sta lanterna hè cuncepita cù tecnulugia di dimming stepless.Questu significa chì pudete facilmente aghjustà a luminosità di a lanterna secondu a vostra preferenza persunale.Sia chì avete bisognu di una luce luminosa per navigà intornu à u campu di notte, o di una luce dolce è calda per creà un ambiente rilassante, a lanterna infinitamente dimmable hà cupertu.

Cù a so illuminazione suave à 360 °, sta lanterna hè perfetta per illuminà tutte e zone intornu.Ùn importa micca induve site in u campu, ùn avete micca da preoccupassi di inciampare in ogni ostaculu o di luttà per truvà u vostru modu in u bughju.In più, a luce dolce è diffusa di a lanterna hè faciule per l'ochji è ùn vi acceca micca cum'è l'altri.lanterna di campeghjus.

Un'altra grande funzione di stu pruduttu hè u so longu tempu di riproduzione.Ùn ci vole micca à preoccupassi di esce a batteria mentre viaghja, postu chì a luce infinitamente dimmable pò esse usata finu à 20 ore cù una sola carica.Questu significa chì pudete gode di u vostru viaghju in campeghju senza interruzioni.

Infine, u disignu di sta lanterna hè eleganti è hà un valore decorativu.Ùn solu vi darà un rendimentu di punta, ma ancu aghjunghje un toccu di stile è sofisticazione à u vostru campeghju.Una volta chì avete principiatu à utilizà a Lanterna Stepless Dimming, ùn vulete mai vultà à a vostra vechja suluzione di illuminazione.

In tuttu, ulanterna di campeghjuhè u pruduttu perfettu per tutti quelli chì amanu campeghju, viaghjà, o qualsiasi altra attività outdoor.Hè faciule d'utilizà, affidabile, è vi darà un grande valore per i vostri soldi.Cumprate avà è sperimentate e meraviglie di l'aria aperta cù a soluzione di illuminazione perfetta!

A nostra fabbrica

asdada (1) asdada (2) asdada (3)
asdada (4) asdada (5) asdada (6)

A nostra mostra

asdad1 asdad2
asdad3 asdad4

U nostru certificatu

Certificazione


  • Previous:
  • Next:

  • Scrivite u vostru missaghju quì è mandate à noi
    Whatsapp
    Mandate un Email