Luce di Sicurità Strobe per Barche SOS Signal Light

Parametri

Nome di u Produttu: Strobe di Barca & Luce di Sicurezza

Distanza Visibile: 10miles

Tempu di Scaricamentu: 60 ore

Batteria: batterie 3C

Solu 1 per barca

Candela: 75

A flutazione migliurata mantene u signale più altu da l'acqua


Dettaglio di u Produttu

Tags produttu

Descrizione dettagliata

①No più flares -  sicuru è faciule per a famiglia aduprà, u luce stroboscopica di barca hè un kit di cumplimentu cumpletu chì cumple night è dai, è aesigenze di signale di distress udibile; Fattu inCina. U luce stroboscopica di barca hè a nova alternativa à u flare pirotecnicu rossu tradiziunale di distress manu. Prughjetti annantu à l'emisferu pienu. Ricerca è Salvata di aerei sicuri. Cinque mila ore significanu u tempu trà u fallimentu. 1Luce di signale SOS = 600 fiamme tenute in manu. Sicura da trasportà in u vostru saccu di schernu.

SignalFlashes Coast Guard spec SOS signal finu à 60 ore, parechje volte più longu chì i requisiti USCG; batterie incluse. Visibile da tutte e direzzioni simultaneamente. LED multipli; Più putere; visibilità è ridundanza. Durata di vita indefinita cù cambiamenti di batteria - Durata di vita di 14 anni cù batterie furnite.

③U signale incredibilmente luminosu hè visibile finu à 10 miglia nautiche

④A bandiera di distress aranciu risponde à u requisitu di signale di ghjornu; U fischju marinu di qualità rispetta i requisiti di u segnale sonore USCG

⑤A flutazione migliurata mantene u signale più altu da l'acqua paragunatu à i mudelli più vechji








  • Precedente:
  • Next:

  • Scrivi quì u to missaghju è mandatelu

    Categurie di prudutti